07 octubre 2008

Nueva Estrategia TMB

Espero que hayáis tenido un buen verano. Os envio algunas piezas de la nueva campaña corporativa que es el pistoletazo de salida de nuestra nueva estrategia de comunicación. Con esta nueva estrategia van a coger más relevancia aspectos como el respeto por el medio ambiente y la sostenibilidad (cada vez que usas Tranporte Público colaboras por un medio ambiente) y conseguir reforzar los vínculos de convivencia en la ciudad y democratización del territorio. Los medios a utilizar son: TV, Radio, Prensa gratuïta (con acción especial), Gasolineras area de influencia TMB, Cartelería en Red TMB

















Ayer se empezó a emitir el spot, del cual el cliente se puede bajar la música en mp3 y para movil. Lo podéis ver en:

www.tmb.net/tmbensmou





Boquerel y puertas gasolinera:














10 comentarios:

Anónimo dijo...

Albert,

si a TMB ens mou un planeta més verd, perque el fons del pòster és vermell (i.e. contaminant)? :-)

Ben tornat!

Albert Aixut dijo...

Hola Neus,
No es contaminant, es el nostre color corporatiu de sempre, aplicat a la imatge de la ciutat. Mai ningú havia associat el nostre color a contaminació abans. Esperem que els clients no ho interpretin igual ;-).

Anónimo dijo...

Albert,

el vostre color no, però el vermell sí... Esos humos tóxicos que emiten las chimeneas :-)

Anónimo dijo...

Hola Albert,
M'agrada molt aquesta nova campanya, felicitats!
Atractiva, responsable i sobretot VISTOSA; crida molt l'atenció aquest color vermell llampant.

També molaria veure penya pel carrer amb les "andrónimnes saltarines" que porten els personatges de l'spot...peró clar seria una bojeria no asociable a TMB no? jiji

Salutacions!

David

Albert Aixut dijo...

Gràcies David!

Anónimo dijo...

M'agrada, el missatge es molt visual, molt clar, s' agafa ràpid

Araceli

Albert Aixut dijo...

Gràcies Araceli. A veure si aconseguim arribar al client amb aquest missatge tan directe.

Anónimo dijo...

Jo crec que seria bo tmb fer coneixer aquests canvis tangibles que s'han produit en el transport que el fa més sostenible ara que abans. i..... la imatge de TMb pel client està molt deteriorada pel fet d'averies, retards i poques freqüències, etc etc. no creieu que seria bo millorar aquest punt i fer-ne una campanya solucionant aquest problema dimatge?

griselda

Albert Aixut dijo...

Hola Griselda,
Gràcies per els teus comentaris en prenc nota. El fet d'anar en transport públic ja et fa més respectuosa amb el medi ambient, ja que no contamina tant un bus amb 50 persones que 50 cotxes (normalment els cotxes solen anar amb una persona). Són coses de les que volem anar fent adonar a la gent, pas a pas amb campanyes com aquesta. Per una altra banda, dia a dia, intentem disminuïr el número d'incidències i ho anem seguint amb una sèrie d'indicadors. Salutacions,

Oriol dijo...

La cançó de l'anunci la podeu trobar aquí.